piątek, 15 marca 2013

The Sims 3: Nie z Tego Świata

                 The Sims 3: Nie z Tego Świata


Supernatural-Icon.png
The Sims 3: Nie z Tego Świata  – siódmy oficjalny dodatek do gry The Sims 3. Premiera dodatku na platformy PC/MAC odbyła się 6 września 2012 roku.


OpisEdytuj

SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
Eksperymentuj z życiem i zobacz, kim będziesz w świecie pełnym magii w dodatku do gry The Sims™ 3: Nie z tego świata! Odwiedź tajemnicze miasto Moonlight Falls, gdzie dziwne rzeczy dzieją się w świetle księżyca. Twórz nadprzyrodzone istoty: groźne wilkołaki, rechoczące wiedźmy, psotne wróżki lub intrygujące wampiry i przerażające duchy. Potem skradaj się w mroku nocy, używaj różdżki do rzucania zaklęć, lub szponów do... czego tylko chcesz. Możesz przygotowywać eliksiry, które zmieniają Simów w zombie lub w złoto. Rzucaj zaklęcia, rób eliksiry, zaczaruj życie Simów albo sprowadź na nich klątwę. Uważaj na straszne niespodzianki i ataki zombie. Odkrywaj niezwykłe rzeczy, które wychodzą na jaw w świetle księżyca...
W dodatku do gry The Sims 3: Nie z tego świata gracze znajdą nowe elementy i cechy w trybie Stwórz Sima, takie jak owłosione ciało wilkołaków, skrzydła wróżek i przyczyna śmierci u ducha. Grając nadprzyrodzonymi istotami odkryjemy nowe umiejętności, cechy i interakcje specyficzne dla każdej postaci. Wampiry i wróżki będą się wolniej starzeć, czarownice odkryją w sobie zdolności magiczne, a wilkołaki posiądą zdolność kontrolowania zwierzęcych instynktów i przemiany w dowolnym momencie. Kolejną nowością w dodatku The Sims 3: Nie z tego świata będzie warzenie eliksirów i tworzenie magicznych obiektów, które wpłyną na losy Simów. Superkariera, utrata wagi, przemiana w zombie – oto niektóre efekty zażycia magicznych substancji. Eliksir zombifikacji przemieni łagodnych Simów w głodne mózgów potwory, siejące strach i zamęt w mieście. Co ważne, uwarzone przez Simów eliksiry można przesyłać do innych graczy posiadających grę The Sims 3. Simowie biorący udział w przygodzie Nie z tego świata poznają również mroczne nowe miasto Moonlight Falls, gdzie znajdą tajemnicze budynki, meble i zaczarowane obiekty w stylu gotyckim, podkreślające atmosferę grozy. Pozycja obowiązkowa w każdym domu Nie z tego świata to przesuwający się regał z książkami, skrywający tajemny pokój oraz czarodziejskie zwierciadło. Z takim wyposażeniem Simowie mogą podejmować nowe ścieżki kariery - na przykład mistycznego wróżbity lub mistrza alchemii.

Nowe opcje dla nowych ras

Wolfman.png
  • Wilkołak:
    • Polowanie
    • Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili
    • Żyją dłużej niż normalny Sim
    • Wycie słychać co każdą pełnię
    • Wilkołaki nie mogą zabić Sima, najwyżej przestraszyć
    • Z każdą przemianą Simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
    • Jeśli wilkołak będzie miał dziecko z normalną Simką, to jest 50% prawdopodobieństwa, iż dziecko odziedziczy wilkołactwo
      Fairy.png
    • Wilkołaka można stworzyć już w CAS lub stać się nim poprzez ugryzienie.
  • Wróżka:
    • Wróżka może być kobietą lub mężczyzną.
    • Wolniejsze starzenie
    • Mogą przybierać formę wyglądu dorosłego Sima, ale także mogą się "skurczyć" do swoich prawdziwych rozmiarów (tylko w wybranych interakcjach)
    • Można od razu stworzyć wróżkę w CAS, ale Sim może się też w nią zamienić
    • Będą mogły robić normalnym Simom najróżniejsze psoty i psikusy
    • Będą mogły odwrócić proces zombifikacji.
Wizard.png
  • Czarownik:
    • Tylko one mogą uczyć się zaklęć
    • Wiedźmą może być zarówno kobieta, jak i mężczyzna
    • Mogą latać na swoich miotłach (nowy środek transportu)
    • Będą dobre i złe zaklęcia
    • Będą mogły zamieniać Simów w ropuchy, w kamienne rzeźby itp.
    • Potrafią wytwarzać różne eliksiry
      Zombiewomen.png
    • Wiedźmy nie będą się dzielić na dobre i złe
    • Posiadane małe zwierzęta zwiększają ich moce magiczne.
  • Zombie:
    • Poruszają się bardzo wolno
    • Można zamienić się w zombie poprzez eliksir zombifikacji
    • Czarownice mogą przywołać zombie spod dowolnego nagrobka
    • Wychodzą z ziemi podczas pełni.
Vampire3.png
  • Wampir (ulepszony):
    • Mają nowe opcje do straszenia Simów
    • Mają możliwość hipnotyzowania
    • Nowy ołtarz do spania
    • Mogą czytać w myślach i sprawić, żeby wybrany Sim myślał o nich (również w Po Zmroku)
    • Mogą chwalić się swoimi kłami
    • Mogą mówić lub zaprzeczać, że są wampirami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz